ایرانی توانمند
Business is booming.

تمدید مسابقه اینجا نویسنده شو

فرصت دوباره‌ی ارسال آثار به طرح کتاب‌ بازی(۲)؛

154

مهلت شرکت در مسابقه « اینجا نویسنده شو » تمدید شد

نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مهلت شرکت در مسابقه #اینجا_ نویسنده_شو در قالب طرح کتاب بازی(۲) با محوریت «اعترافات کاتب کشته شده» اثر ساسان ناطق تا روز پنجشنبه دهم شهریورماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

علاقه‌مندان نوجوانِ (زیر ۱۸ سال) شرکت در این مسابقه باید پس از مطالعه کتاب «اعترافات کاتب کشته شده» اثر ساسان ناطق، پایان‌بندی آن را با استفاده از خلاقیت، تخیل و مهارت‌های نویسندگی بین ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ کلمه ادامه داده و داستان‌های کوتاهی با رعایت امانتداری خلق کنند.

برگزاری این مسابقه که از روز ۱۳ مردادماه آغاز شده بود با تغییر مهلت نهایی ارسال آثار از ۲۵ مرداد به ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۱ پیگیری خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند نسخه فیزیکی کتاب را از کتابفروشی‌های سراسر کشور و وب‌سایت sooremehr.ir و نسخه الکترونیکی آن را از طریق وب‌سایت ebook.sooremehr.ir تهیه کنند. آثار ارسالی باید در قالب word بوده و به شماره واتس‌اپ ۰۹۳۹۷۱۰۵۵۵۳، ایمیل Artteen_ir@Gmail.com ارسال شود.

طبق اعلام دبیرخانه این مسابقه، برگزیدگان این مسابقه ۱۲ شهریورماه در مراسمی معرفی و تقدیر خواهند شد. نفرات اول تا سوم علاوه بر دریافت لوح تقدیر و بن تخفیف کتاب، به ترتیب یک میلیون تومان، ۹۰۰ هزار تومان و ۸۰۰ هزار تومان هدیه نقدی دریافت می کنند. نفرات چهارم و پنجم نیز، ضمن دریافت لوح تقدیر و بن تخفیف کتاب به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان، جایزه ۵۰۰ هزار تومانی دریافت خواهند کرد. علاوه بر این برندگان این مسابقه می توانند به همراه نویسنده کتاب در کارگاه نویسندگی شرکت کنند.

گفتنی است اجرای طرح کتاب بازی(۲) و مسابقه #اینجا_ نویسنده_شو توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری حوزه هنری و انتشارات سوره مهر برگزار می‌شود.

امتیاز post

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.