ایرانی توانمند
Business is booming.

اختصاص ١۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای حل مشکل بیکاری

معاون اجرایی رئیس جمهور خبر داد:

1,056

اختصاص ١۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای حل مشکل بیکاری کرمانشاه

معاون اجرایی رئیس‌جمهور از پیش‌بینی اختصاص ١۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای حل مشکل بیکاری کرمانشاه خبر داد و گفت: یکی از مشکلات استان بالا بودن نرخ بیکاری است و برای حل آن، دولت در گام اول طرح‌های راکد و نیمه تمام را تکمیل خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، «سید صولت مرتضوی» روز پنجشنبه در جریان بیست و هشتمین سفر استانی رئیس جمهور به کرمانشاه درباره مصوبات این سفر گفت: مصوبات در دو بخش تعریف شده است؛ نخست طرح‌های عمرانی هستند که با ۳۰ دستگاه اجرایی توافق شده تا منابع مناسب برای اجرای ١٨٢ طرح عمرانی در حوزه زیر بنایی، راه و شهرسازی، مسکن، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و آموزش و پرورش پیش بینی شود.
وی ادامه داد: یکی از موضوعات مطرح شده در این استان بالا بودن نرخ بیکاری است که رییس جمهور دستور بررسی آن را داده که در گام اول باید طرح‌های راکد و نیمه تمام را تکمیل کرد.
معاون اجرایی رییس جمهور افزود: به همین منظور حدود ٢٠٠ توافق در حوزه اقتصادی صورت گرفته است تا در مرحله نخست حدود ٧۵ طرح راکد فعال شود و طرح های نیمه تمام با پیش‌بینی های لازم صورت گیرد.
مرتضوی گفت: علاوه بر١۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای برون رفت از مشکلات بیکاری استان تسهیلات خوبی در حوزه مسکن و ازدواج پیش بینی شده است که البته مبالغ دیگری هم در سفر امروز رییس جمهور با دستوراتی که صادر شده به این مبلغ اضافه و در جمع بندی نهایی اعلام می‌شود.

امتیاز post

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.