ایرانی توانمند
Business is booming.

باور به توانمندی محققان ایرانی کشور را در مسیر پیشرفت قرار می دهد

نماینده ولی فقیه در یزد:

400

باور به توانمندی محققان ایرانی کشور را در مسیر پیشرفت قرار می دهد
یزد- ایرنا: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد با قدردانی از تلاش محققان ایرانی ، گفت: باور به توانمندی جوانان و محققان داخلی، کشور را در مسیر پیشرفت و خوداتکایی قرار می دهد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی روز چهارشنبه پس از دریافت دوز اول واکسن کوو ایران برکت که محصول تلاش محققان و دانشمندان جوان ایرانی است و به تازگی مجوز مصرف را با اتکا به دانش بومی دریافت کرد،افزود: همه ما باید به تلاش محققان داخلی احترام بگذاریم و به آنها اعتماد کنیم زیرا از این طریق کشور به استقلال و پویایی می رسد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان یزد تاکید کرد که از مدتی قبل دست اندرکاران دانشگاه علوم پزشکی مدام به تزریق واکسن کرونا تاکید می کردند اما واقعیت این است که از دریافت واکسن خارجی اکراه داشتم و امروز خدا را شاکرم که واکسن تولید داخل را استفاده می کنم.

امام جمعه شهر یزد با اشاره به استفاده رهبر معظم انقلاب از واکسن برکت تصریح کرد: برخی شایعه هایی که دشمنان در مورد واکسن های تولید داخل درست می کنند از سه موضوع سرچشمه می گیرد، نخست اینکه آنها می‌خواهند تولیدات خود را در جهان به فروش برسانند، دوم اینکه نمی خواهند مدرم دنیا متوجه ایران شوند و سوم اینکه آنها از موفقیت‌های ایران همواره در هراس بوده و هستند.

ناصری با قدردانی از محققان ایران، کادر پزشکی و پرستاران و خدمه بیمارستان‌ها اظهار امیدواری کرد که مردم ایران از این واکسن استفاده کنند تا کشور به زودی از لوث وجود این ویروس مهلک پاک شود.

واکسن برکت با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) تولید شد و قرار است تا پایان شهریور ماه بخش عمده‌ای از نیاز کشور با این واکسن تامین شود.

امتیاز post

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.