ایرانی توانمند
Business is booming.

رنگ‌های جدید کارت‌های بلوبانک

1,332

بلوبانک رنگ‌های جدیدی به کارت‌های خود اضافه کرد

با همکاری جدید بین دو پلتفرم تارا و تپسی، کاربران این دو سرویس می‌توانند با استفاده از اعتبار خود، کرایه تاکسی را بدون کارمزد و با دو ماه مهلت پرداخت کنند. این سرویس جدید برای همه کاربران تارا و تپسی قابل دسترس است.

روابط عمومی بلوبانک، بلوبانک، نئوبانک ایرانی که با هدف پاسخگویی به نیازهای بانکی متقاضیان، به‌ویژه قشر جوان، فعالیت خود را آغاز کرده است، سه رنگ رزگلد، زرد و بنفش را به مجموعه کارت‌های بانکی خود اضافه کرده است. این رنگ‌ها به سه رنگ آبی، قرمز و سبز که قبلاً در دسترس بودند، اضافه شده‌اند و کاربران بلوبانک می‌توانند شش گزینه برای انتخاب رنگ مورد علاقه کارت خود داشته باشند.
بلوبانک رنگ‌های جدیدی به کارت‌های خود اضافه کرد
بلوبانک یک نئوبانک یا بانک آنلاین است که بدون شعبه فیزیکی و تنها از طریق اپلیکیشن، خدمات بانکی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این نئوبانک با نوآوری در سطح جدیدی از خدمات بانکی، تجربه‌ای ساده، سریع و مناسب را به کاربران ایرانی ارائه داده است.
طراحی بلوکارت‌‌ها با الهام از سبک‌های طراحی مینیمال صورت گرفته است و تمامی اطلاعات هویتی صاحبان کارت به پشت کارت منتقل شده‌اند تا جلوی کارت به محلی برای نمایش مفاهیم اصلی برند تبدیل شود. این طراحی و رنگ های استفاده شده، باعث شده بلوکارت‌ها نسبت به سایر کارت‌های بانکی، از طراحی ویژه و منحصربه‌فردی برخوردار شوند و توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کنند.

برای تعوض کارت فعلی با یک رنگ جدید، کافیست که کاربر به منوی کارت در اپلیکیشن بلوبانک مراجعه کرده و گزینه تعویض بلوکارت را انتخاب کند.

بلوبانک با ارائه خدمات بانکی آنلاین و بدون کارمزد، قصد دارد نیازهای بانکی قشر جوان را برآورده کند. این نئوبانک وابسته به بانک سامان است و از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده است.

۵/۵ - (۳ امتیاز)

نظرات بسته شده است، اما بازتاب و پینگ باز است.